16 Haziran 2008 Pazartesi

yazlık

Cumartesi günkü inşaat pisliği temizleme eziyetinden sonra pazar günü daha temiz işlerle uğraşarak geçti. Yediğimiz fazla pişmiş soya kıyması oranı fazla - yani çok beğenmedik- pideleri yiyip babamıza babalar günü hediyelerini verdikten sonra terasa halı yıkama görevimizi yerine getirmek üzere çıktık. Sevgili kardeşim tek halıda ölüp bitince tabi sırılsıklam olmasının da bunda önemli bir etkisi var, işi anneme bıraktı. Ben de sanırım biraz mazoşistçe aldığım zevkten dolayı halı yıkamaya devam ettim ama kendimi fazla kaptırınca dizlerimin yaralanmasına ve yüzümün güneşten yanmasına sebep oldum. Halılar bitince yeni aldığımız şezlonglarda biraz kiraz keyfi yapıp temiz küçük odada uykuya daldık. Sonra saat 3 civarı babişimle denize girdik, artık su ısınmış yaz gelmiş, farkettik.

Pazar akşam kışlık eve dönüp türkiye-çek maçını izledik, tabi ben 2. yarıda bizim ilk gole kadar izlemedim, sinirim bozuldu. Ama ilk golün arkasından gelen 2 gol, sonra volkanın kırmızı kart almasıyla ilginç bir maç oldu... Sonuçta Türkiye çeyrek finalde...

Hiç yorum yok: