28 Kasım 2009 Cumartesi

Confessions of a Shopaholic

Epeydir merak ediyordum, filmin adında alışverişkolik geçince dedim herhalde bir sürü güzel kıyafet-ayakkabı görüp alışveriş yapasım gelecek, ama öyle olmadı. Hiç de Devil Wears Prada tarzı bir film çıkmadı. İzledikten sonra da aklımda kalan ise; kıza bak salaklık yaparak işe giriyor, işinin alanında birden çok tanınıyor ve her yaptığı salaklıkla takdir görüyor bir de üstüne patronunu sevgili yapıyor oldu. Filmdeki en sevdiğim replik ise :

"When I shop, the world gets better, and the world is better, but then it's not, and I need to do it again."

Gerçekten benim de evde canım sıkılınca bir şeyler almak ya da en azından markete gidip dolaşmak eğlenmemi yani bir taraftan bakınca dünyanın güzelleşmesini sağlıyor. Bilmiyorum bu bir hastalık mı ama başka hastalıkları önlediği kesin :)
Hatta geçen gün tekrardan farkettim yeni bir şey aldığımda onun türevi başka şeylere daha çok bakıyorum gene alıyorum; bunu farketmemi sağlayan ise aldığım gül reçeli, şu yeni yeni her tarafa açmaya başladıkları çeşitli gül türevi ürünlerin satıldığı yerden aldım, çok güzel :) Son 2 haftadır aldığım 4. çeşit reçel oldu bu, neyse ben alışverişkolik değilim bu sadece benim terapim :p Yoksa kendimi mi kandırıyorum :) :S

Hiç yorum yok: