23 Nisan 2011 Cumartesi

7 (Şekspir Müzikali)


Haluk Bilginer'in başrolde Şekspir'i oynadığı, arkada başarılı orkestrası ve önde 4'lü acaip enerjik, cilveli ve komik kız ekibiyle(Evrim Alasya, Selen Öztürk, Zeynep Alkaya ve Tuğçe Karaoğlan tarafından canlandırılan soykarılar) insanın 7 evresini anlatan Shakespeare eseri, Kadıköy'de Oyun Atölyesi'nde canlandırılıyor.
Bu evrelerde Haluk Bilginer bebek, öğrenci, aşık, obur, yaşlı ve ölüyü canlandırıyor. Nasıl oldu anlamıyorum ama Bilginer bebekken nasıl tazecik duruyorsa, yaşlıyken de bir o kadar tonton ve buruş buruş görünüyordu :) Sevdiğim oyuncuyu canlı görmenin bende yarattığı etkisiyle ilk yarı keşke daha çok Haluk Bilginer oynasaydı diye düşündüm, ama soykarılara da ikinci yarıya doğru alıştım ve ikinci perdeyle onları da sevdim...
Yaklaşık bir ay önce biletleri aldığımız harika müzikali tüm salon ayakta dakikalarca alkışladık, perde kaç kez kapanıp açıldı sayamadım :p Ayrıca müzikleriyle de sadece alkışlarken ve salondan çıkarken bile eğlenebiliyor insan :)

Son söz Oyun Atölyesi'ne gitmek, oradaki oyunları görmek gerek.

Hiç yorum yok: