1 Ekim 2008 Çarşamba

Heroes ardından

İyiler ve kötüler peşpeşe izlenen yeni sezon üç Heroes'dan sonra aklımda dönen düşünce... Kötüler iyiye dönüşür mü ya da iyiler kötüye, insan değişir mi?

21 yıldır gördüğüm insanlar değişiyor, ama belki de aralığında bulunduğumuz yaş itibariyle şimdilik böyle birkaç sene sonra şu anki halimizde kalacağız, bunu önümüzdeki senelerde göreceğim. Ben de değişiyorum, 3 sene önceki yaşam tarzımdan eğlence anlayışıma aileme bakışıma kadar şimdi epey bir değşiklik oldu; ama bir taraftan da 3 yaşımda ne isem hala oyum. Hatta o zamanlar aldığım kararların daha doğru kararlar olduğuna inanıyorum, bu sebeple de hayatımı doğru yaşamak için o yaşlarımı bilen insanlara ben ne yapardım amacım neydi diye sorup araştırmam gerekiyor.

Heroes, sonunda başladı da ben alıp götürüyor başka zamanlara :)

Hiç yorum yok: