22 Haziran 2009 Pazartesi

Boğaz !!

İstanbul'da cumartesi itibariyle FSM köprüsü bakıma alındı ve 2 şerit eksiltme yapıldı. Bugün de bakımın başladığı ilk haftaiçi günüydü, bugün karşıya geçmek zorunda kalanlar da birazCIK sıkıntı çekti yollarda...

Benim gidişte pek problem yoktu Kozyatağı'ndan 1. köprü çıkışı-Zincirlikuyu civarına yarım saat gibi bir sürede geldik, gerçi saat öğlen 1 buçuktu :) Bir de geçen bomboş 500T'lere 15-20 dk baktım ne güzel gidiyorlar diye hangimiz önce ulaştık 4Levent noktasına bilmiyorum tabi, 2. köprü deneyimi duymadım kimseden :D

Köprü üstünden geçerken çift katlı otobüsün üst katında en öndeydim ve boğaza öyle yüksekten ve geniş olarak bakmak acaip keyifliydi ve aklımdan geçirdim intihar etmek için köprüyü seçenler akıllıymış gerçekten, ki bence o manzara karşısında insan atlamaktan vazgeçer atlayanlar da gözlerini kapatıp atlıyorlardır kesin, neyse intihar korkunç da köprüden bir bungee jumping harika olurdu :p

Karşıdan dönüşüm ise tam bir eziyetti, Maslak'tan 17:20'de çıktık ve 1. köprü girişine geldiğimizde saat 7 civarındaydı ve benim eve gelişim de 20:05, yani 2 saat 45 dk'lık bir yolculuk yaşadım bugün sadece dönüşte....

Hiç yorum yok: