4 Haziran 2011 Cumartesi

Kabare (Açıkhava)

Şehir tiyatroları sezonda veda ederken, en çok ilgi gören oyunlarıyla Harbiye Cemil Topuzlu Açık Hava sahnesindeydi. Ben de daha önce izleyip bayıldığım Kabare'yi, bu sefer de açık havada izleyeyim dedim. Ancak bu sefer eskisi kadar keyif almadım, izleyicilerin bir kısmı da arada ne sıkıcı şikayetleri eşliğinde ayrıldı. Bence bu sefer beğenilmemesinde en önemli etken Sally'yi Senan Kara yerine canlandıran Özge Borak'ti..

Önceki izlediğimde yaptığım yorum icin buraya bakılabilir.

Gene de açık havada soğuğa rağmen tiyatro izlemek güzel :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 yorum:

Cansez2009 dedi ki...

ayni fikirde degilim ben
oyunuda ozge Borak'i da cok basarili buldum

EzgiDi dedi ki...

Senan Kara'lı hali daha güzeldi,

http://ezgidizdaroglu.blogspot.com/2010/02/kabare.html

Oyuna o zaman bayılmıştım, bence bu seferkinde aynı etki yoktu ve seyirci tepkisi de bunu gösteriyordu. Belki ilk kez izleyene bu hali de güzel gelmiş olabilir.