6 Temmuz 2009 Pazartesi

2 film birden :p

Klasik yazlık akşamı yaptık film izledik, ilkinde 6 olan izleyici sayısı ikincide yer yer 2'ye kadar düştü....Filmlerimiz ise Mahsun'un 2. filmi Güneşi Gördüm ile Alfred Hitchcock'un 1935 yılında yaptığı 39 Basamak filmleriydi...
Güneşi gördüm'ü ingilizce altyazılı izledik, başta söylenenleri anlamayınca altyazı anlamaya yardımcı oldu, pek konsantre olamadık ya da film fazla güzel değildi böyle kalabalık izleyince anlayamadım :) Ama ilk filmdeki gibi gene çok güzel yakalanmış görüntüler var... Afiş de bobiler.org'taki değiştirilmiş onlarca afişten biri


39 basamak'ın konuya girdikten sonraki bir yarım saatini izlemedim, ama kardeşim ve kuzenimin
sayesinde toparlasam da pek anlam ifade eden bir film olmadı benim için, 39 basamak'ın daha
gizemli bir şey çıkmasını ve sonunun da ilginç olmasını beklerdim :D

Hiç yorum yok: