31 Temmuz 2009 Cuma

Sihirli Oyuncakçı

Orjinal adıyla Mr. Magorium's Wonder Emporium, bu akşam Kanal D'deydi, TV'de ilk kez... Oldu bitti severim içinde sihir geçen kitapları (mesela Matilda), oyunları ( Simon diye bir büyücünün oyunu vardı küçükken en sevdiğim oyunlardan biriydi), dizileri(Sabrina, Heroes) ve filmleri... Bu film başta bol sihirli gibi dursa da sonra o kadar da umduğumu vermedi. Hatta acaba Roald Dahl'ın bir romanını mı filme çekmişler dedim ama değilmiş... Gene de gerek seslendirme Haluk Bilginer ve Özgü Namal, gerek de filmin renkliliği sayesinde film ortalamanın üstünde..

Film başlarken oyuncakçının sahibi işe alacağı muhasebeciye iki soru soruyor biri Fibonacci sayılarıyla ilgili, diğeri ise: Sosislilerin sosisi neden ekmekten büyüktür? Neden olabilir hadi tahmin edin hala beni okuyanlar var ise :)

Bir de Schweppes kısa film yarışmasının birincisi Signs filminde karşılıklı iş yerlerinde çalışan kızla erkek birbiriyle ellerindeki not defterine yazı yazarak tanışıp sohbet ediyordu, fikri sanıyorum ki buradan çalmışlar, bilmiyorum belki de rastlantıdır. Filmde çocukla muhasebeci de aynı yolla tanışıp kısa bir konuşma yapıyorlar...

Ayrıca filmde legoları görünce hatırladım kendi legoları.. Bu haftasonu çatıya çıkıp legolarımla oynamaya başlayabilirim :)

Yaşasın boşluk

1 yorum:

Tugra dedi ki...

Yaşasın boşluk :)))