3 Ağustos 2009 Pazartesi

Yıldırım

Ne zaman yağmur yağacak olsa böyle koyu mavi-grimsi bulutlar geliyor... Şehir merkezinde genelde koyu gridir bu bulutlar iç karartır keyif kaçırır ama bizimkiler harika görünmüyorlar mı?

Aslında dün "Karadeniz'in Bodrum'u" başlıklı bir yazı yazacaktım, ama birden kararan hava, delice bastıran yağmur ve üstüne bir de tahminlerimize göre evin yakınındaki telefon direğine düşen yıldırımın evde kendini göstermesiyle o yazıyı yazamadım(modem yanınca internetsiz kaldık). Evet evde yıldırımı tüm parlaklığıyla gördük, modemimiz yandı, masaüstü bilgisayar açılmıyor(güç kaynağı yandı)... Neyse acil ihtiyacımız modemi bugün aldık ve internete kavuştuk :)

Bugün 4,5 saat tek başıma kumsaldaydım ve anladım ki roman yazma becerisi olan biri bizim sahilde vakit geçirmeli... Bu kadar mı değişik insanlar gelir, yeter ki hikayeleştirmeyi becerecek biri olsun... Bana faydasıysa sıkılmamam oldu, gerçi ismini bilmediğim iş makinelerinin sürekli Taflan tarafına, kepçelerin de sürekli Altınkum tarafına gitmesi biraz keyfimi kaçırdı ama napalım iki tarafında da inşaat var kumsalımızın dayanacağız artık :) Anlayamadığım onlarca makinayı gittiği yerde ne yapıyorlar acaba...

Bir de bahsetmek istediğim Kylie Minouge Londra konseri vardı, televizyonda izleyip bayıldığım. Her iki şarkı da bir hem herkes kostüm değiştiriyordu ve hem de muhteşem ışıklı ve ekranlı sahnenin görünüşü değişiyordu, orada olmak istedim. Sonra kardeşimin dediğine göre Londra konserleri hep farklı olurmuş, bir gün gitmek gerek bir Londra konserine demek ki :)

Bu arada farkettim dolunaya az kaldı bu sefer değerlendirsem ya da en azından fotoğrafını çeksem güzel olur şöyle deniz üstüne ışığını yansımış yakalarsam :)

edit: bilgisayarın sadece güç kaynağı değil anakartı da yanmış :(

Hiç yorum yok: