4 Eylül 2010 Cumartesi

From Dusk Till Dawn (1996)

Biri psikopat manyak(Quentin Tarantino) biri akıllı hırsız(George Clooney) rolünde iki kardeşin, banka soyduktan sonra Meksika'ya kaçma hikayesini anlatıyor filmin ilk yarısı. Bu kısım harika replikleri ve komik karakterleriyle oldukça eğlenceli, devamı olmasa film favorilerim arasına girecekti. Ben ikinci yarıda niye izliyorum diye kendimi sorguladım, bence keşke devamı hiç olmasaydı.

İkinci yarısında ise tamamen farklı devam ediyor, ben bilmeden izlediğim için sürekli acaba nasıl bağlanacak diye şaşkınlık içinde bekledim o yüzden yazmıyorum nasıl devam ettiğini :). Tahminen bu psikopatça gidiş Tarantino'nun yazdığı senaryodan kaynaklanıyor. Filmde Salma Hayek çıktıktan sonraki ilk 10 dk'dan hoşlanmazsanız devamını izlemeyin aklınızda filmle ilgili güzel düşünceler kalsın :) Bu garip ikinci yarıda güldüğüm bir şey oldu: insan bedeninden gitar.

Filmin yönetmeni Robert Rodriguez'in yönettiği Machete ve yapımcılığını üstlendiği Predators filmleri şu anda vizyonda. Ayrıca pek başarılı gibi görünmese de bu filmin başkaları tarafından çekilen devam filmleri de var.

Hiç yorum yok: