18 Ağustos 2011 Perşembe

The Smurfs (2011)

Çocukluğumuzun mavi sevimli şeyleri Şirinler'in sinema filminde, Şirinler'imiz Gargamel'den kaçarken kendilerini şehrin ortasında buluyor. Filmde, ilk kez insanlarla karşılaşan Şirinler, Gargamel ve Azman'ın eğlenceli hikayesi anlatılıyor.
Filmde Sakar Şirin, en şirin Şirin'di. Azman ise aynı çizgi filmdeki gibi akıllılığıyla çok sevimli, eğlenceli ve komik... Türkçe seslendirme olmasının kötü yanlarına rağmen Şirin babayı çizgi filmdeki sesle dinlemek ise güzel. Ancak, HIMYM Barney'imizi (Neil Patrick Harris) seslendirme yüzünden izlemenin pek bir anlamı olmadı. Ayrıca, bir çok kişinin sandığının aksine film tamamıyla animasyon değil, sadece Şirinler hareketli oyuncaklar görünümünde. Çizgi filmi sinemada izleyeceğiz diye düşünüp gidilmemesi gerekiyor yani ;). Bir de 3 boyutun çok fazla bir esprisi yok, hatta arada gözlüksüz bile izlenebiliyor, denedim oldu.
Son olarak imdb notu neden 4 civarında geziniyor bilmiyorum, ama bence gayet 6 civarı notu hakediyor. Bilmiyorum ben notu düşük diye beklentisiz mi gittim, ama güldüm ve eğlendim sonuçta :)

Hiç yorum yok: