23 Ağustos 2011 Salı

Recep İvedik 3 (2010)

Razzie (yılının en kötü filmleri) ödüllerini pek çok dalda kolaylıkla alabilecek, televizyon filmi kalitesinde bile olmayan, espri yerine iğrençliklerle dolu(mesela çikolata şelalesi esprisi!), depresyondaki bir insan hangi aktivitelere gidip depresyondan nasıl kurtulabiliri alakasız ve berbat bir şekilde anlatan Recep İvedik serisinin son ve en kötü filmi. Boş vaktiniz varsa bile izlemeyin :)

Şöyle bir baktım da önceden Recep İvedik 2'den bahsetmişim, gerçi filmden çok izlediğim ortamı anlatmışım; ama hatırladığım kadarıyla 1'deki kadar olmasa da güldüğüm-gülümsediğim sahneler olmuştu.

Biraz daha geçmişe gidersem, serinin ilk filmi çıktığında, televizyonda inanılmaz reytingler alan ve herkesin izlediği Şahan Gökbakar tiplemelerine dayanamadığım için tepkimi koyup fragmanını dahi izlememiştim; sonra bir yıl sonra denk geldi ve evde izledim. Fragmanı izleyenler filmdeki tüm komik kısımları görmüş olduğundan pek tepki vermedi, ancak şimdi nelere güldüğümü hatırlamasam da o kadar çok güldüm ki bir ara nefes alamıyordum!; belki izlediğim ortamdan, belki o anki ruh halimden, belki de gerçekten komikti :).

Son olarak bu kadar kötü bir üçüncü filmin üstüne dördüncüyü de çekecekler mi merak konusu; gerçi  2 milyon 366 bin kişinin sinemaya gidip izlediğini düşünürsek, çekerler tabi böyle kar oranı başka nerde var!

Hiç yorum yok: