24 Kasım 2008 Pazartesi

Diş Sorunum

Hayat boyu dikkat etmeme rağmen, Giresun'da 8 yaşımda (1995 kasım ayı civarı) yaşadığım kaza ve sonrasındaki ilk tedavi nedeniyle zaman zaman hayatımı kabusa çeviren diş sorunumdan bahsedeyim dedim.

Öncelikle sevgili okur aklına gelen tüm küfürleri edebileceğin "Sevgi D****" adlı komşumuz dişçinin adını internet ortamına vereyim, sonra da olayı anlatayım. Giresun Kale Mahallesi'ne yeni taşınmışız, buradan Cumhuriyet İlköğretim Okulu'na yürüye yürüye ve genelde aynı okulda okuyan arkadaşlarımla gitmeye başlayalı sadece birkaç hafta olmuş. Gene bir sabah önde gördüğüm arkadaşlarıma yetişmek üzere adımlarımı hızlandırıyorum ve nasıl oluyor bilmiyorum (kaderde varmış da diyebilir kaderci kimseler) dümdüz yolda yere düşüyorum ve kesici ön iki dişim kırılıyor. Ben ise ufacık 8 yaşında çocuk ağlaya ağlaya gerisin geri eve dönüyorum. (Şimdi hatırlıyorum da önümdeki arkadaşlarım ilgilenmek istediler ama ben kendim hallederim diyerek eve döndüm.)

Eve döndüğümde annem, doğal olarak Uçar Apartmanı 3. katta oturan "sevgili" sevgi komşumuz "aklına gelen tüm küfürleri et" sevgi dişçisine yani, diş hekimi Sevgi D****'e götürüyor. Kadın ise bu dişe hiçbir şey yapılamaz tek çözüm kanal tedavisi yoksa mahvoluruz biteriz gideriz gibi cümlelerle beni dişçi koltuğuna yatırıyor ve dişlerimin sinirlerini alarak onları öldürüyor, üstüne dandik bir kaplama yapıyor. Kaplama çirkin göründüğü gibi en ufak şeyde düşüyor, hatta bir keresinde denizde yüzerken düşmüştü.

Sonradan sanırım 1997 Ocak civarı da bir sömestr tatilinde annemlerin çocukluk arkadaşı ve Diş Hekimi Mehpare abla dişime çok güzel bir kaplama yapıyor ve ben bu kaplamayla 2004 ekimine kadar sorunsuz bir şekilde geliyorum. bu da benim diş sorunu yaşamadığım 7 güzel sene....

sonrası başka zamana

Hiç yorum yok: