15 Kasım 2008 Cumartesi

Güneşli bir Cumartesi günü

Sabah uyandım güneşli güzel bir gün... Çıkayım sahilde bir yürüyüş yapayım hatta belki koşan amcalardan gaza gelir koşarım bile diye düşünerek umutla uyandım, ama bunu düşündüğüm o anda sıçrayıp dökülen duvarlara tezgaha ocağa yayılan (aklıma Dexter'ın ilk bölümlerinde yaptıkları kan sıçraması denemeleri geldi birden) keçiboynuzu pekmezi nedeniyle sanırım şu anda gitmemem daha iyi düşünerek evde kaldım.

Yarın sabah olacak ALES sınavı için biraz soru bakayım dedim, başlayana kadar geçen bir saat sonra bitene kadar bir de çay içelim denince saat oldu 5 buçuk. Bugün bir de gidip sınav yerimi göreyim diyordum ona da üşendim.

Bir güzel cumartesi daha böylece boşuna geçmiş oldu...

Hayat akıp gidiyor, hiçbir şey yapmadan anlamadan

Hiç yorum yok: