9 Aralık 2008 Salı

Bayramın İlk Günü

Kurban Bayramı ilk gün...

Sabah kalkıp ailecek bayramlaşıp kahvaltımızı yaptıktan sonra bizim için sıradan ve evde geçirmemiz gereken klasik bir pazartesi günüydü.

2si baştan sona olmak üzere 5 film ve 2 bölüm de heroes izledim bu evde geçen günde...

Annie Hall,(1977) Woody Allen'in çektiği oscarlı bir komedi; fakat film o kadar ağırdı ki başta türkçe izlerken anlamadım, ingilizceye çevirdim alt yazı olmayınca ondan da sıkıldım :D bu arada yemek fln derken film kaçtı... Tekrar izlemeyi deneyeceğim

Guarding Tess, (1994) Nicholas Cage ve Shirley MacLaine'in başrollerinde oynadığı, eski ABD başkanının huysuz karısı ile işinde çok iyi koruması arasında geçen komik olaylardan bahseden bir filmdi. Ailecek çok eğlendik.

40 Days and 40 Nights, (2002) bunu izlemiştim ama kardeşim izlerken araa bakarak filmi hatırladım, öylesine eğlencelik bir film

0... Çocukları, (2006) filmin ilk bir saatini Özge'nin izlediği film nedeniyle izleyemedim, ama zaten izleme amacımın biraz da filmde oynayan ispanyolca hocam Marc'ı görmek olduğunu, onun da bir başta bir sonda rol aldığını bildiğimden sondaki kısımda izleyebildim :D

O Brother, Where Art Thou?, (2000) bu da George Clooney'in başrolde olduğu 1900'lerin amerikasında, üç mahkumun kaçış öyküsünü anlatan eğlenceli bir filmdi...

Filmlerin dışında telefonla Türkiye'nin pek çok ili ile çeşitli bayram kutlamaları yapıldı, bayram ziyareti olarak da Nilgün Halam'lar geldi. Ama ne kutlama ne ziyaret olarak bayramı hissedemediğimden fazla içine girmedim ben bu bayram olayının...

Hiç yorum yok: