20 Aralık 2008 Cumartesi

Bulanık, depresif bir şeyler...

RF'ten önceki son sinavim 27 gün önceydi, unutmusum sinav dönemi gelince nasil oluyor, gerçi bu dönem çok sınav dönemi hissi yaşamamış olsam da neyse...

dün gene sinavim vardı, bundan sonra pzt, sonra sali, bunlarin üstüne -ki büyük ihtimal uykusuzluklar geçecek günler olacak bu günler- bir de sunum yapmam lazım

sonra 2 proje var,bir de rapor. ilk projelerim olacak, bakalim ödevlerim gibi anlamsiz mi olacaklar onlar da

bitirme için de bu hafta artık bir şeyler çıkarmamız lazım, onda da umutsuzluğum var

her sey bunalti getiriyor üstüme, belki bundan önceki 4 yıl boyunca olduğu gibi kafama takmam gereken ders dışında hiçbir şey olmasaydı rahatlıkla başedebilecektim okulla ilgili konularla, ama bu sene her şey ağır geliyor.

annemin 13 yıl ara verip 7-8 sene çalıştıktan sonra artık çok yoruluyorum, bunaldım emekli olacağım demesine gülüyorduk; ama ben bazen şimdiden emekli olsam diye düşünüyorum, belki öğrencilikten emekli olabilirim şu anda bir tek buna hakkım var...

Hiç yorum yok: