28 Aralık 2008 Pazar

Hayat amacı...

Dün prizın birek 4. sezon 9. bölümü izledim, aman dikkat spoiler var :D

Daha önceki bölümlerde maykılın annesi gibi hastalık belirtileri gösterdiği, annesinin 32 yaşında öldüğü ve maykılımızın da 32ye girdiğini hatırlatmışlardı, yani maykılın ömrü fazla değil bu kısa ömre de bir sila yoketme sığdırayım bari demiş...

Dün izlediğim bölümde de eski hapishanede çalışan ve mahkumların nefret ettiği görevli bellik, benim bu hayatta hiç amacım olmadı ne çocuğum var ne ailem mantığından hareketle bari bir işe yarayarak öleyim diyip kendini tonlarca su geçecek borunun içinde bırakıp, silaya feda olsun diyerekten ölüyor...

Epey önce de sanırım buna benzer hayat amacı sahnelerinin sokuşturulduğu hiroz bölümünden de bahsetmiştim... (ek: hiroz değil 21 gram filmiymiş)

Bana da çözmem gereken bir sorun çıktı,gerçi belki 20 belki de 30 yıllık bir sorun. O nedenle benim hayat amaçlarımdan olması da muhtemel, belki bunun için geldim gezegen örthe :D. Çözersem sorunun içindekiler mutlu olacak. Öyle bir sorun ki yıllardır konuşulan ama hiç çözüme kavuşmayan. Acaba ben çözebilecek miyim?... Ayrıca sorun yok diyenler de var, o zaman karışmayalım şu 2pi3lük alana :p

çok eğlendim yazarken bunu, anormal sanki

Hiç yorum yok: