28 Mayıs 2009 Perşembe

Çalışmak

Günlerdir finaldi yüksek lisans başvurusuydu derken bir şey yazamadım, sonunda paylaşayım: Bu hafta başında ilk kez bir işte çalıştım, hazırlıkta bir kaç kez verdiğim özel matematik derslerini saymazsam, bu işi ilk kez para kazanma deneyimi olarak sayabilirim. Gerçi iki günlük çalışma ne kadar para kazanma sayılır bilinmez... :)
İş ise AVON'un temsilci ve satıcıları için düzenlenmiş bir kongreydi. Zaten üniversiteye geldiğimden beri kongre ve konser tarzı yerlerde arkadaşlarım çalışıyordu bana hiç kısmet olmamıştı, eee aslında ben istememiştim okula engel oluyor ve bu işlere bulaşanlar okulu uzatıyor diye :D Neyse mezuniyete günler kala 6 telekomcu beraber çalışmanın da etkisiyle çok eğlendim :)
Biraz da kongreden bahsedeyim, ilk gün Asya ikinci gün Avrupa yakasındaki AVONcu teyzeler geldi, iki gün toplamda bin kişi civarı teyze bayanları ağırladık. Gerek toplu halde paket hazırlarken gerekse teyzelere far, kalem,ruj, rimel denetip- ama onlar denemeyi komple makyaj olarak algıladıklarından alıp aynalara gittiklerinde- çalınmasın diye gözlerken acaip eğlendim. Ayakta durup biletlerini toplarken domuz gribi olurum diye korktum ve biraz yoruldum, ikinci gün de aynı şeyler tekrarlanınca biraz daha yorgun oldum ama bu sefer de diğer gruptaki kızlarla kaynaştık ayakta görevli olarak durup yaptığımız geyik muhabbetleri eğlendirdi beni...

Hiç yorum yok: