24 Mayıs 2009 Pazar

Uzaklık

Anne-babaya uzakta yaşamak bazen ağır geliyor hele ki bu seneki özel durumda... Anlatmıyorlar bir şey sanıyorum ki durum kötü, bir de üstüne insanlar bana soruyor ne cevap vereceğimi bilemiyorum bu sefer durum aklıma geliyor ve ben de iyi deyip geçiştiriyorum, iç bunaltıcı... Diğer taraftan mezuniyete yaklaştıkça ne kadar yetersizim diyorum kendime. Bir de üstüne o uzaktakiler bak bilmemkimin kızı ne yapmış diye anlatıyorlar ya iyice canımı sıkıyor, bu saçmalamalar böylece kendimi sokağa attırıyor, gidiyorum...

2 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...

Şu yetersizlik konusunda aynı duyguları hissediyorum.Ama mezun olanlar hocala hepsi bir ağızdan asıl iş ortamında pişeceksiniz diyorlar.Bkarsın bizimde şansmız orda döner. Çünkü üniversite ortamında çok iyi performs sağlayamanlar genelde iş ortamında çok ilginç şekilde açılır. Biliyorsun çalışmak ve iyi bir eq,iq ya sahip olmak farklı. İşte biz o zaman o fişmanca kızlarından ayrılcaz. Sen canını çok sıkma

EzgiDi dedi ki...

kriz nedeniyle iş sıkıntısı var piyasada o yüzden bu duygular yoğun bizde... fişmanca (bayıldım bu tabire) kız ise bizimle alakasız tıpta okuyan biri, yani böyle alakasız saçma sapan bir örnekle üstüme gelinmesi kızdırdı beni zaten :D