9 Mayıs 2009 Cumartesi

Şenlikli lisans son haftası

İTÜ'nün festival haftası yaklaşık 10 gün sürerek sonunda bitti, ilk senemizi Gipsy Kings ile sonlandırmıştık, son sınıfı da Tarkan'ın muhteşem konseriyle bitirdik. Gerçi ben tam gün olarak üç gün kaldım ama n'apalım dans festivali kısmı kpds ve doğum günü bahanesiyle kaynadı, seneye kısmet onlar :D

Salı günü çıkan İTÜ'lü kızlardan oluşan WooHoo bu senenin keşfi oldu benim için, gene salı akşam en son çıkan Direc-T de eğlendirme konusunda ne kadar başarılı olduğunu gösterdi bize.

Perşembe gündüz Zeki Alasya ile söyleşi vardı, çok güzeldi hiç tanımıyordum bu sayede tanıdım, ne kadar değişik zevkleri olan ve ne kadar samimi, içten bir insan olduğunu... Perşembe akşam ise Taşkışla'daydım, biraz da geçen sene en çok eğlendiğim festival günü Taşkışla'daki Bedük konseri olduğundan ... Bu sefer oldukça az insan vardı herkes Duman var diye Maslak'a gitmiş, ama sanıyorum ki yeterli ortam yaratılamadığından! Duman eğlendirememiş Maslak insanlarını :D ben demiştim ama :p. Taşkışla'da Sahte Rakı'nın bir kısmına yetiştik, üyeleri değiştiğinden başta emin olamadım onlar mı diye ama onlar da seyirciyi eğlendiren bir grup tavsiye edilir :).

Cuma da Haldun Dormen'in söyleşisine gittik bölümcek, bölüm fotolarının peşine, 80'li yaşlarda adam bizi görmek için ayakta konuştu 1,5 saate yakın bir süre. Akşam da megastarımız Tarkan aldığı 200bin lira için helal olsun dedirtti bizlere ve sayesinde mutlu mutlu ayrıldık okuldan, mezun oluyoruz galiba :)

Şu mezuniyet kavramı ilginç, mesela benim tez daha bitmediğinden okul bitmiş gibi gelmiyor gerçekten bittiğini Haziran'da anlayacağım sanırım, bakalım beklemedeyim :)

Biraz kopuk kopuk bir yazı oldu kabul ediyorum ama bir haftada aklımda kalanlar şimdilik bunlar, sıra tezi bitirmede :)

Hiç yorum yok: