16 Ağustos 2009 Pazar

Tarla


Bir ayı aşkın süredir yazlıktayım ve özellikle babamda yoğun olarak bulunan bahçe merakı nedeniyle iki yıldır bahçemizde meyve ve sebzeler ile çeşitli çiçekler ve ağaç fidanları bulunmakta... Benim bahçemizde görevim gerektiğinde maydanoz, dereotu, domates, biber vb sebzeleri toplamak ve kocaman böğürtlenleri bulup yemekle sınırlı, tabii buna görev denirse :) Arada da keyif için bahçedeki çiçeklerin fotoğrafını çekiyorum can sıkıntısı ya da boşluk işte ne yaparsın :D

Sanırım gerçek hayatta önemli bir yer kaplayan bahçe nedeniyle The Sims oyununda oynarken de mutlaka kocaman bir tarla yapıyorum kendime ve aynı şekilde facebook'taki uyduruk tarla oyunu(FarmVille) ile oynuyorum bir süredir...

Kendi ekip, suladığın, emek verdiğin sebzelerin oluştuğunu görüp yemek acaip zevkli, bakalım ben ne zaman kendi gerçek tarlamı yapma isteğini bulacağım? Şimdilik sanalıyla uğraşıp hazıra konmak yeterli geliyor :D

Hiç yorum yok: