27 Ağustos 2009 Perşembe

Yes Man

The Mask'i izlediğimden beri Jim Carrey filmlerini yakaladıkça izlerim ki bugün de Liar Liar filmine rastlayıp tekrar izledim. Sonra da akşam ( gece ama bana akşam :D ) hazır televizyon bana kalmışken ne zamandır izlemek istediğim ama evdeki herkes izlediği için bir türlü izleyemediğim Yes Man'i izledim... Komedi ama öyle çok güldüren tarzda değil. Yes Man'in mantığı güzel ve eğlenceli vakit geçirtip kendini mutlu hissetmeni sağlayan filmlerden. Ne yazık ki filmde Jim Carrey'in iyice yaşlandığı göze çarpıyor, ama mimikler hareketler hala formunda, sadece çizgiler...
Bir de izlerken aklıma gelen ilah gözüyle baktıkları konuşmacının toplantı salonunda bulunanlara "yes" dedirtişi, avon kongresindeki kadınlara "evet, yapabilirim" dedirtmelerini getirdi aklıma ve eminim bu tarz pek çok organizasyon toplantısında(seminer diye de adlandırabiliriz eğitim! barındırıyor biraz :D) da bu tarz komik görüntüler yaşanıyordur, ama oraya bilgilenmeye gelenleri bulunanları acaip gaza getiriyor doğruya doğru :D

ve filmden bir söz:
"the world's a playground. you know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."

Hiç yorum yok: