4 Ocak 2010 Pazartesi

Domuz gribi oluyorum eyvah!

Yılın ilk günü 1 Ocak'ta sapasağlam görünüyordum, tabi nerden bilebilirdim mikropların yılbaşı gecesi konumlandığını.... 2 Ocak'ta öksürerek uyandım ama halsizliğim ya da ateşim yoktu, çooook ders çalışmam gerektiği için oturdum kompleks kitabının başına, çalıştım çalıştım ama hiç bir faydası olmadı gene yapamıyordum. O moral bozukluğunda mikroplar zayıf anımı buldu ve saldırıya geçtiler önce burun akması başladı, sonra halsizlik geldi hafif ateşle birlikte. Yılbaşı gecesi aynı ortamda olduğum bir arkadaşımın ateşinin 39lara çıktığını öğrenince, babama sordum domuz gribidir dedi(burada "Rabbime sordum Cleveland dedi"ye ima yapılmaya çalışılmıştır :D), zaten bu arada yılbaşı gecesi aynı ortamda olan 3 kişinin daha hasta olduğunu öğrenmiştim. Neyse dedim yatarım 2-3 gün düzelirim, sonra da yapılacak bir sürü bir sürü şeyi yaparım.

2 Ocak'ı 3 Ocak'a bağlayan hastalıklı ilk gecem tek kelime ile berbat geçti, 12buçuk gibi yattım ama uykuyla uyanıklık arasındaydım, 3'te kalktım zencefilli ıhlamurdan içip oturdum biraz ki öksürük durulsun bu arada hafif ateş de var ama nedense ilaç içmedim, sonra 4 gibi tekrar yattım 7'de gene kalktım ve tüm gece dişlerimi sıkarak uyumaya çalıştım gibi geldi gene kötüydüm sabah. Pazar sabah 7'de izleyecek bir sürü şey oluyormuş bunu farkettim, tamam boşluktan Ahmet Çakar'ı bile izledim ama güzel oluyormuş sabah saati herkes uyurken uyanık olmak. Sonra 9 buçukla 11 buçuk arasında bir deliksiz uyudum ve bir uyandım ki hiçbir şeyim yok, tamam dedim süper iyileştim salı okula giderim. Hatta düşündüm ki ne kadar dinlenirsem o kadar çabuk iyileşirim, böylece epey uykuda geçti 3 Ocak.

Bugün de hapşura hapşura uyandım ve yanında baş dönmesi, halsizlik ve ilerleyen saatlerde çeşme gibi bir burun eşlik etmekte, a tabi ilk göz ağrımız domuz gribinin bir tanecik dostu öksürük boğazlarımda, eğer yüksek ateş de garanti çıkıyorsa çıksa da rahatlasam da kurtulsam şu hastalıktan. Çünkü çoook çalışmam lazım çooook :(

Öksürük için yapılacak şeyse günde bir kere 1 çorba kaşığı bal ile 1 tatlı kaşığı zencefili karışıtırıp yemek, tabi iğrenç bir tadı olduğundan yemek yerine suyla karıştırıp içip üstüne gene su da içilebilir :)

Hiç yorum yok: