5 Ocak 2010 Salı

In the Valley of Elah

Dün gece Kanal D'de görünce(Tanrı'nın Vadisinde) ortasından izlemeye başlayıp, niye izliyoruz ki gereksiz klasik Irak'a asker olarak gidip kendini kaybeden asker filmi diye düşünmeme neden olup başka bir şey bulamayınca izlemeye devam ettiğim, ama Tommy Lee Jones'un bir sahnede kaçan suçluyu yere serip suçluya saldırdığı sahneye bayıldığım film. Gerçi uykum gelince sonunu getiremedim, ancak tekrar görürsem sonunu izlemeye kararlıyım. Ayrıca başrol kadın oyuncusu da güzeller güzeli Charlize Theron, ama itiraf ediyorum izlerken tanıdık gibi geldi ama kim olduğunu çıkaramadım, bu tarzda çok fazla hollywood aktrisi var gibi geliyor bana :) Güzel ya da yakışıklı olmak oyunculukta bir kaç adım birden attırıyor, yanılmıyorsam?

Bir de ek bilgi, Tommy Lee Jones filmdeki oyunculuğuyla en iyi erkek oyuncu dalında Oscar'a aday olmuş. Irak'ta savaşa giden askerlerle ilgili film tavsiyemse The Lucky Ones, gerçi pek açıklama yapmamışım ama izlerken sevmiştim.

Hiç yorum yok: