9 Şubat 2009 Pazartesi

İstanbul'a Dönüş

Artık 3gün erken başlattığım ve 1 hafta uzattığım tatilimin sonuna geldim, yaklaşık 6 saat sonraki uçakla istanbula, lisans hayatımın bitirme çalışması ile yoğun geçecek son dönemine başlamak üzere, gidiyorum...
Tatil boyunca dişsizlik nedeniyle çoğunlukla evde oturarak geçti. Bu nedenle eski birikmiş dizilerimi izledim(Dexter, Desperate Housewives, Heroes, Prison Break, How I Met Your Mother, Lost), yeni diziler keşfettim (Fringe, Weeds, Californication)... ve bir çok da film izledim... Ne bitirmemde gelmem gereken noktaya geldim ne de toefl ya da ingilizce üzerine bir konuda çalıştım... Bu kadar yan gelip yatmanın sonucunda umarım istanbulun yoğun ortamına alışmakta hızlı davranırım. Bakalım, umarım...

Dün izlediğim The Lucky Ones, Irak'taki savaştan yaralandıkları için ülkelerine dönen ancak döndüklerinde hiçbir şeyi bekledikleri gibi bulamayan üç askerin trajikomik hikayesi...
Bugün Alfred Hitchcock'tan 1964 yapımı Marnie-Hırsız Kız filmini izledik Alfred Hitchcock hayranı kardeşçiğimle...

Hiç yorum yok: