25 Şubat 2010 Perşembe

Sebzeli Tortiglioni

Bu gün evde hazır yemek yoktu, dışarıdan bir şey yiyesim de gelmedi. Aklıma evde Barilla'nın tortiglioni makarnası olduğu geldi, internette biraz araştırdım ama çoğunlukla patlıcanlı, mantarlı ve kıymalı soslar yapmışlar bunların üçü de evde yok bari paketin arkasındaki tariften esinleneyim dedim. Gerçi onda da kıyma vardı ben kıymasızını yaptım. Görünüşü çok ilginç olmadı ama gene de bir fotoğraf koyayım dedim :)

Malzemeler
300 gr Barilla Tortiglioni, 1 domates (güzel domates varsa 2 de olabilir, o zaman domatesle beraber su eklemezsiniz), 1 havuç, 1 orta boy soğan, 1 sap kereviz, tavuk suyu bulyon, 2 kaşık tereyağı, tuz ve karabiber

İnce kıyılmış havuç, kereviz sapı ve soğanı tereyağı ile birlikte üzerine biraz su koyarak havuçlar pişene kadar pişirin. Sonra rendelenmiş domatesi, tavuk suyunu ekleyip üzerine çok az su koyun kapağı kapalı olarak domatesler pişene kadar pişirin ve üstüne tuz ile karabiber ekleyin. Son olarak sosu önceden pişirip süzdüğünüz makarna ile karıştırıp servis edin

Afiyet olsun :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Makarnanın maşallahı var yalnız :P
Bir tabağı,2 öğüne bedel.