26 Mart 2010 Cuma

Başka Semtin Çocukları (2008)

İlk 15 dk'sını kaçırıp, konusuyla ilgili de en ufak bir fikrim olmayınca konuya adapte olmam epey zor oldu, böyle ağır konulu türk dramlarını sevmiyorum dedim, sonra baktım bir de mahalle çeteleri işin içinde dedim, e ben böyle film konularını zaten sevmiyorum. Tv'de izleyince bol küfürlü olması nedeniyle bazen konuşmanın tamamının kesildiği sahneler de tuz biber oldu, ama sevmediğim bir konuda olmasına rağmen sonuna kadar izleyebildim, bunun nedeni sanıyorum ki yönetmenlerin başarısı... Bir de Ertan Saban oyuncu olarak dikkat çekiyordu. Son 5 dk'yı kaçırdım, işte TV kanalında film izlemenin bir defosu daha-reklamlar-, ama tahmin ettiğim gibi bitmiştir diye düşünüyorum :)

Filmin konusu internetten :
"Çöplerin içinde bulunan bir ceset. İstanbul Gazi Mahallesinde işlenmiş bir cinayet.
Öldürülen gencin ağabeyi Güneydoğuda yaptığı askerliğini yeni bitirmiş, geri dönmekte!
Kardeşinin katilini bulmak için harekete geçtiğinde cevaplanması zor sorularla dolu bir başka savaşın içine sürüklenmektedir. Gerçeğin arayışı içinde iz sürerken, kaybedilen şeyin sadece kendi kardeşinin hayatı olmadığını görecektir."

Hiç yorum yok: