11 Mart 2010 Perşembe

Tarla Kuşuydu Juliet

Tarla Kuşuydu Juliet'te, Romeo ve Juliet karakterleri ölmemiş, evlenmiş bir çocukları olmuş, hatta evliliklerinin 30. yılına yaklaşmışlardır. Ancak artık sürekli bağrış çağrış şeklinde süren evlilikleri Shakespeare'ı mezarında rahat bırakmaz ve müdahale etmek üzere evlerine getirir. Oyunda Çağlar Çorumlu, Engin Alkan, Murat Bavlı, Sevinç Erbulak hem oynuyor hem de filmin müziklerini yapıyor: 3 çeşit gitar(klasik, elektro, bas), bateri, org, mandolin ve zille...
En ilginç olan oyuna 5 dk var anonsu yapılırken Romeo ve Juliet rollerindeki Engin Alkan ve Sevinç Erbulak'ın sahnedeki mutfağa gelip yemek pişirmeye başlamaları ve burnumuza harika kokular gelmesiydi, sonra da pişirdikleri spagettiyi oyun esnasında kırmızı şarap eşliğinde yediler :) Bir yerde dadının sahnede kostümünü değiştirip Juliet'e dönüşmesi, bir de seyircilerin genelde aydınlıkta olması, (ışıklar bizim de üstümüzdeydi),  izleniyor gibi olmak nedeniyle biraz ilginçti :)
Sevinç Erbulak'ın oyunculuğunu, ses tonunu, şirinliğini sevdim, o yeni başlamış oynamaya önceden Özlem Türkad oynuyormuş, bu yüzden hep onun fotoğrafları vardı her yerde. Shakespeare rolündeki Çağlar Çorumlu'ya bayıldım, Rahip Lorenzo(Engin Alkan)'ya da güldüm; ama izleyiciler daha çok Romeo(Engin Alkan)'nun esprilerinde koptu, ben genelde gülümsedim :) Rahip'in kızı Lükretia rolündeki Murat Bavli de başarılıydı.

Sadece yer yer tatil köyü animasyonu-animatörleri havası sezdim, biraz yordu o durum beni, ama genel olarak oldukça eğlenceli ve hareketli bir oyun. Oyunu neredeyse tüm salon ayakta alkışladı...

Düzeltme: Erbulak'lı fotoğraflar ekledim

Hiç yorum yok: