1 Mart 2010 Pazartesi

Elsk Meg I Morgen (2005)

Nihayet Elling'in devam filmi olan Elsk Meg I Morgen'i izleyebildim. Bu sefer Elling'in arkadaşı Kjell Bjarne üst katta eşiyle ve 4 yaşında kızıyla birlikte yaşıyor, bir işte çalışmaya başlamış, yani hayatı düzene girmiştir. Elling ise yalnız ve işsiz bir halde ciddi olarak bunalımdayken önce üst komşuları tarafından hayatı düzene giriyor, sonra bir hotdog'cu kıza aşık oluyor, sonra gene hayal kırıklığı yaşıyor. Hikaye olumsuz gibi görünmesine rağmen filmi izleyince mutlu ve rahatlamış kalkıyorsun yerinden. Petter Naess'ten gene insancıl bir film...
Petter Naess gene kırmızı-sarı renkli eşyalar kullanmış, bu sefer biraz da beyazlar dikkat çekici duruyor. Filmi izlerken şimdiye kadar gördüğümde hiç yemek istemediğim o soslu baharatlı harika hot dog'lardan yemek istiyorum :) Hot dog'cu kız Lone tanıdık geldi diyordum, meğer Tatt Av Kvinnen'deki başrol oyuncusuymuş.Bu seferki hikaye böyle, devam hikayesi var mı gelir mi bilmiyorum. Önceki Petter Naess filmlerini sevenler bunu da sevecektir tahminen. Bir de Elling filminden önceki kısmı anlatan, ama yönetmeni farklı Mors Elling varmış onu da şimdi öğrendim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Listemde ikinci siradaydi Elling serisi. Çok da merak etmekteydim :)

Teşekkürler efenim, hemen ilk sıraya almış bulundum.