23 Ocak 2009 Cuma

Amerikan Dizileri

Bir kaç gündür konuşmadığım ve genelde evde durduğumdan bütün dönem boyunca birikmiş dizilerimi izliyorum. Önce Desperate Housewives sezon 5 (3 bölüm hariç, onların inmesini bekliyorum)bitirdim. Sonra Dexter sezon 3 bitti. Dün de Prison Break'i bitirip Fringe diye yeni bir diziye başladım. (Bu arada yeni sezona başlayan 2 adet Lostu izlediğimi yazmayı da unutmuşum.)

Prison Break sezon sonu bölümü ve peşine Fringe ilk bölümü izlediğimde, haftada bir izlediğimde beni etkilemeyen (ya da öyle sandığım) bir şeyi farkettim. Bu diziler bizi paranoyaklaştırıyor.

Dün izledikten hemen sonra aklımda bir sürü örnek vardı ama üzerinden bir gün geçince beni fazla etkilemediklerini mutlulukla farketmiş bulunuyorum...

Ancak daha önce Heroes izlediğimde bahsettiğim gibi diziler özünde dünya kötüye gidiyor bu durumu düzeltmek için kendi yapabileceğin ne ise bul ve bu görevi yerine getiri aklımıza sokuyor, belki iyi belki kötü...

Hiç yorum yok: