11 Ocak 2009 Pazar

Son Sınıfta Olmak 2

Yarın itü telekomünikasyondaki 7. dönemimin son finaline giriyorum. Ders Antenler, alırken bitirmem elektromanyetikle olacak böyle temel bir dersi mutlaka almalıyım diye düşünmüştüm, aman ne iyi kalmazsam tabi. Okulda öğretim anlamında hiç bir şey öğrenmeden mezun oluyoruz hissi içindeyim ve içimden hiç çalışmak gelmiyor bu da beni kalmaya kadar iter mi, bizim bölümde kalma gibi bir beceri gerektiren işi sonunda yapacak mıyım göreceğiz, umarım olmaz.... Zaten oku bitince ne yapmalıyım sorusu fare gibi beynimi kurcalarken Özge'nin dediğini buraya kopyalayayım dedim:

İnsanlar inatla soruyor: "Mezun olunca napıcaksın?"
Bilmiyorlar çünkü bu sıkıntıyı ya da unutmuşlar.
İş mi? Yüksek mi?
Telekom mu? İşletme mi?
Yurtiçi mi? Yurtdışı mı?
Burs mu? Baba parası mı?
Kriz mi? Teğet mi?
Peki bu bitirme beni bitirmeden biter mi?


Ben de buna yorum olarak

son kısımda nasıl da tercüman olmuşsun hepimizin derdine :)
offf ki ne off
aslında bunlar ufak zevkli sıkıntılar ama ne yazıkki şu durumda bunu farkedebilecek durumda değiliz

demiştim, buraya da koyayım kalıcı olsun dedim :D Zaten bu blogun amacı da bu: facebookta msnde kaybolup gitmesin düşünceler

Hiç yorum yok: