5 Ocak 2009 Pazartesi

Mikrodalga ve RF Haberleşmesi

20:00-Red Hot ile RF bakmaca

saat 20:56 olmuş 1 sayfa okunmamış ama değişik bir sürü video izlenmiştir :S
etrafta diye bir site keşfettim bir de Melis Alphan yazısından giderek

saat:22:02 hatırladım ki şimdiye kadarki RF vizelerinde şansım yaver gitmiş de öyle çan altına düşmemişim... çalışmak gerekiyor 2 saatte moda girdim gibi :D

22:07 çok yoğun oluşum faktörü d...

22:15 Sezen Aksu hep eğlenceli şarkılar söylesin... şu an favorim "İzmir'in Kızları"
çok bölünüyorum sanki

22:42 bölünüyorum dediğimde daha hızlı gidiyordum hep bölüneyim :D

22:55 yeter bu kadar oturmak diyerekten odadan çıkılır

edit: sonra ne oldu pek hatırlamıyorum ama 3 civarı yattım galiba, şimdi kaldı 1 finalim o da pazartesi, son güne kalır mı acaba, ihtimal yüksek :p

Hiç yorum yok: