27 Ocak 2009 Salı

Son Kayıt Heyecanı

Bugün lisans hayatımın son ders kaydını yaşadım, ama bu sefer öncekilerde olduğu gibi stres yapmadım ve üzerimde acaip bir sakinlik hakimdi, bunun nedeni belki biraz da alamayacağım ders olmadığı içindi...

Akşam ise dişimdeki, annemin dediğine göre kedi bağırsağından yapılma(bunu araştırmalıyım) ameliyat ipleri alındı, ameliyat anı ve sonrasında acı hissetmemiştim ama bu sefer canım acıdı ve biraz da kanlı bir ip alımı oldu. Ancak sonunda o sevmediğim siyah iplerden kurtuldum ve 9 günün üstüne ilk kez çay içtim, ne yalan diyeyim özlememişim.

Bugünkü film ise Paranoid Park'tı. 7.0 puanında olduğunu biliyordum ve komedi filmi diye bekliyordum, ancak dram çıktı. Filmdeki çocuğu bunalımından çıkaran onu rahatsız eden düşüncelerini yakın birine mektup olarak yazıp sonra da bu mektubu yakmasıydı. Bence konu olarak gereksiz bir film, filmi izleten sanıyorumki yönetmen başarısı...

İkinci film ise 2008 yapımı Pineapple Express ki bu ilkinden daha gereksizdi ve 7.4 imdb puanına sahipti. 3 tane salak adamın kendilerini kurtarmaya çalışırken 2 büyük uyuşturucu çetesini yok etmesini konu alan komedi tadında ama pek güldürmeyen bir film. Sadece bir kaç komik sahne vardı, ama onlar da hep adamların salaklıkları sonucu komikti(araba sürerken ayağını otomobilin ön camına delik açacak şekilde çıkarmak gibi). Ayrıca bazen izlerken kamera arkası komik sahneleri izliyormuşum hissine kapıldım...

Hiç yorum yok: