26 Ocak 2009 Pazartesi

Haftasonu Filmleri

2şer filmle(+0.5 :p)haftasonunu tamamladım. Cumartesi önce The Eleventh Hour adlı sıradan (ki bunu izlemeden önce bilmiyorduk, yaptık bir hata imdb'sine bakmadık)aksiyon filmini izledik. Filmde eski deniz komandosu adamın eşinin başına patlayıcı yerleştirip bir senatörü öldürtmeye çalışıyorlar.

Sonra Woody Allen'ın son filmi Vicky Cristina Barcelona 'yı izledik. Daha önceden Woody Allen'ın (sanırım Annie Hall) filmini izlemeye çalışmış ancak ne türkçe ne de ingilizce haliyle (biraz da çevre koşullarının durumundan) bir türlü konsantre olamamış, sonunda filmi bitiremeyip ve filmden hiç bir şey anlamayıp kalmıştım. Ancak bu sefer filme bayıldım, en çok da Cristina karakterinin sonuna kadar gidip (birazcık deli olsa da) ne istemediğine karar veren bir tip olması , benim son zamanlarda "neyi istediğini değil ama neyi istemediğini bilen" tanımlamama uyum sağladı.

Pazar günü de evin birikmiş ütülerini yaparken önce 2002 yapımı The Quiet American adlı Michael Caine'e oscar getirmiş Fransız sömürgeciliğine karşı özgürlük savaşı veren Vietnam'ı anlatan izlenmese de olacak filmi izledim. Sonra da Sharon Stone'un başrolünde oynadığı 2004 yapımı A Different Loyalty adlı filmi izledim. 1963'ün Lübnan'ında başlayan film, sonra Londra-New York ve Moskova'da geçiyor, görevine çok bağlı bir KGB ajanın hikayesi... En son ise Harsh Times adlı Christian Bale'nin hasta-manyak bir ajanı oynadğı filmin son 50 dakikasını seyrettim, filmi anlamak ve dayanmak adına yeterliydi.

Hiç yorum yok: