27 Şubat 2009 Cuma

La Fille coupée en deux

İlk kez transporter serisinde gördüğüm sevimli fransız aktör François Berléand, bugün de cnbc-e'de gösterilen ve sırf kara mizah türü yazdığından izlemeye başladığım La Fille coupée en deux ( ikiye bölünen kız) filminde başrol erkek oyunculuğunu paylaşıyor. Burada öyle pek sevimli bir karakterde değil sadece karizmatik kadınların bayıldığı adam rolünde....

Filmi ilk açtığımda böyle bir filmde başrole niye çirkin bir kız koymuşlar diye düşündüm ama filmi izlemeye başladığımda lafımı yuttum :) Ludivine Sagnier oyunculuğuyla filmde güzel görünenlerden (gerçi başka filmini izlediysem de hatırlamıyorum). Başrol kızımız evli karizmatik aktörümüze aşık, bir de diğer başrol erkek var, Benoît Magimel, o da dengesiz bir adam ama kıza kafayı takmış, onun filmin son bölümündeli zevksiz kıyafetiyle bir resmini aradım ama bulamadım, bulduğum solda. Bu üçlünün çevresinde dönen bir film.

Tv'de film izlemek zor zanaat bölünüyor insan ev boş olmayınca ama izledim bir şekilde, film başarılı sinemada epey etkileyici olabilir, konu ve sonuç ise benim sevmediğim şekilde.... Sevmeme nedenim sanırım yönetmen Claude Chabrol'un "fransız hitchcock"u diye tabir edilmesinden gelen hikayeye gerilim sokması...

Hiç yorum yok: