28 Şubat 2009 Cumartesi

Elizabeth: The Golden Age

Son sınıf olmanın ve bu son sınıfın son döneminin de 4 haftasını geride bırakmanın gerginliğiyle hiçbir şey yapamama moduna girdim tekrardan. Ne bitirmedeki kodlara bakasım var ne de bana faydası olacak herhangi bir şey yapasım. Ben de dedim bir film izleyeyim ama beni yormasın, görselliği bol olsun ki zaten kostüm dalında 2008 oskarını almış.Böylece bu ikinci Elizabeth filmini izledim. Sonradan yorumlara baktığımda ilkinin(1998) süper olduğunu duydum bir ara bulsam da izlesem iyi olacak... Bu filmde yine Cate Blanchett kraliçe rolüyle oyunculuğuyla ön planda, kafa dağıtıp dinlenmek adına istediğimi verdi film bana. Mesela filmde savaş var ama savaş olmuş bitmiş yenen yenilen o bile görüntülerle hissettirilmiyor, tam kafa dinlemelik :D

Bir de filmde ufak bir yerde türklerden(yıl itibariyle osmanlı yerine türkiye deme hatasıyla) bahsediliyor, geçen gün okuduğum romanda da ufak bir türklük geçince dedim acaba birileri sözlükte fln içinde türklerden bahseden filmler,diziler, kitaplar diye bir başlık açmış mıdır....

Bunu ararken sadece turklere ozgu oldugu sanilan seyler 'i buldum, amaca yönelik olmadı gerçi :)

Hiç yorum yok: