9 Mart 2009 Pazartesi

Son Sınıfta Olmak 3

Vizeler yaklaşırken bitirme ile uğraşmazken bir sıkıntı başlar gelecek adına...

Düşündüm ki facebook'ta yazılan iletiler buharlaşıyor, buraya da yazayım kalıcı olsun... Az önce izlediğim filmin sonunu internette yüksek lisanslara bakarken kaçırmışım, daha doğrusu önümdeki televizyona gerekli dikkati veremedim. Sitelerde dolaşmaya başladıktan sonra KPDS'den çözdüğüm ilk 56 soruya baktım yanlış yanlış diye gidiyor, kelime bilgisi ölçen kısımda 15 soruda 11 yanlış, rezalet... Gerisine de baktığımda 56 soruda 28 (11+17) yanlış, geri kalan 44 soruda 7 yanlış yaparsam yüksek için yeterli(oh ne güzel). Eskiden konuşamıyordum ama en azından ingilizce testlerde başarılıydım şimdi testlerde ne haldeyim ortaya çıktı, gerçi biraz testlere bakarsam toparlayacağımı umuyorum. Ama moral indi sıfıra ve şu anda içinde bulunduğum gerçek hayat aklıma geldi, uğraşılması gereken bir bitirme çalışması ile haftaya başlayacak vizeler, bir de bu hafta bir kısa sınav OKS'den... Gene sıkıldım okul hayatından ama biliyorum ki şu ingilizce olayını halletmeden (en azından lisansa başladığım hale getirmeden) geçmeyecek sıkıntılar.... Okurkenki dört yılda ingilizce bir şey okumamanın(itünün tek eksikliği bence) cezasını çekiyorum, kayıpsız atlatmayı diliyorum...
Bir de karikatür kara mizah tarzında, ingilizce öğrenme gerekliliğiyle ilgili... Bir de böyle videolar var, içi küfürlü ingilizce şarkıları arabada giderken ne olduğu anlamadıklarından ailecek söyleyenleri gösteren...

Hiç yorum yok: