8 Mart 2009 Pazar

Halk ve hastalar

5 Mart perşembe günkü Mehmet Y. Yılmaz'ın " Kendisine faydası olan' daha makbul" başlıklı yazısını okuduktan sonra aklıma gelenler...

Kendine faydası yoksa mantığındaki halkı, gittiği doktorun az ilaç vermesi ya da hiç ilaç vermemesine "doktor bana ilaç vermedi ne biçim doktor bu" mantığına benzettim... Gerçi şimdilerde ilaç yazımına gelen sınırlamalarla hastalar alıştı az ilaca, ama 15-20 yıl önce durum çok farklıydı.

Bir de ilaç niyetine finlandiyalı folk topluluğundan bir şarkı videosu
http://www.facebook.com/profile.php?id=715686419&ref=nf#/video/video.php?v=1070495759416&ref=nf böyle açılmıyorsa videonun başlığı Dec 15, 2008 8:48pm başka yollardan bulunabilir belki, aman dikkat bağımlılık yapma yan etkisine sahiptir :) Ben ilk dinlediğimde 10 kez fln tekrardan başlatmıştım. Bir de aynı parçaya Metin Uca'nın CNNturk'teki yeni programında da rastladım.


edit: Metin Uca'nın gazetelerin arka sayfasındaki çıplak fotoğraflara koydurduğu şarkı

Hiç yorum yok: